-
Ostoskorisi on tyhjä!
Verkkokaupan
tuotteita myy RUK:n Oppilaskunnan Kannatusyhdistys ry, Kannike (Y-tunnus 0225727-
Tilaaminen
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.rukmuseo.fi/kauppa -ostoskorin kautta.
Kaikki
tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen
hinta, mahdolliset toimituskulut sekä tilatut tuotteet.
Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista
tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tilausvahvistus
Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet laskun loppusumman. Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön.
Maksu pankkipainikkeilla
Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on
kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean,
Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin,
S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola-pankin maksupainikkeilla. Maksun
saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. Välitämme maksusi
verkkokauppiaalle.
Maksut luottokorteilla
Voit maksaa
verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit
MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin
SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland
Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta
järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by
Visa ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut.
Verkkokauppa
käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa
toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden
toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä
lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista.
Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n
(2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin
liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun
saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun
suoraan kauppiaalle.
Mobiilimaksutavat
Pivo
Pivon
verkkomaksupainike on Pivo-sovelluksessa toimiva palvelu, jolla maksaja
voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään, Siirto-maksuna tai
korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun Pivo-sovelluksessa tai
Siirron tapauksessa muussa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.
Tarkemmat käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot
MobilePay
Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla, mobilepay.fi/fi-fi/Pages/faq.aspx
Masterpass
Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla, masterpass.com/assets/pdf/masterpassoperatingrules.pdf
GSM-maksaminen
Ainapay
Ainapay-maksamista
käyttävältä asiakkaalta tuotteen summa peritään puhelinlaskussa, ja
puhelinoperaattori tai muu palveluntarjoaja tilittää maksun
verkkokauppiaan Checkout-tilille. Maksaminen tapahtuu soittamalla
tiettyyn maksunumeroon.
Asiakas voi ostaa yhdellä
ostotapahtumalla korkeintaan 43,62 euron suuruisella summalla.
Puhelinlaskulla asiakkaan maksutapahtumaan lisätään operaattorin
kustannukset. Enimmillään asiakas voi ostaa kuukauden aikana korkeintaan
n. 100 euron edestä. Ostoksia voi tehdä maksimissaan kaksi kappaletta
päivässä. Palvelun tarjoaa Ainapay Oy.
Mash (ent. Euroloan)
Kun
maksat ostoksesi Mash-laskulla tai -osamaksulla, saat joustavasti
maksuaikaa. Mash on kotimainen, turvallinen ja helppo maksutapa.
Mash-lasku
14 päivää korotonta maksuaikaa. Laskun voi muuttaa helposti osamaksuksi.
Mash-osamaksu
Maksuaika 3, 6, 9, 12, 18 tai 24 kuukautta
Osamaksun erät laskutetaan 30 päivän välein
Arvoltaan
2 000 € ostoksen todellinen vuosikorko on 14,9 % maksuajan ollessa 24
kk. Kokonaishinnaksi tulee 2 302,79 € (sis. koron, laskutuslisän ja
avausmaksun)
Mash-ostokset rahoittaa Euroloan Consumer Finance
Oyj (Y-tunnus: 2159120-9), joka on vuodesta 2007 asti toiminut
suomalainen rahoitusalan yritys.
Mash-laskun tai -osamaksun
voivat valita maksutavaksi Suomessa asuvat, yli 20-vuotiaat asiakkaat.
Maksutapa on mahdollinen 10–10 000 euron ostoksille.
Euroloan
Consumer Finance Oyj:llä on oikeus tarkastaa Mash-laskulla tai
-osamaksulla maksavan asiakkaan luotto- ja osoitetiedot ja myöntää tai
evätä luotto niiden perusteella. Mash-laskulla tai -osamaksulla maksavan
tulee antaa henkilötunnuksensa tilausta tehdessään tai tunnistautua
pankkitunnuksillaan, mikäli ostokset toimitetaan muuhun kuin
väestörekisterissä olevaan osoitteeseen. Lasku/laskut toimitetaan
ainoastaan luotonottajan väestörekisteriin ilmoittamaan osoitteeseen.
Ostosten toimitusosoite on valinnainen.
Asiakaspalvelu palvelee 24 h/vrk
Puh. 0800 94580
(ma–su 24 h, puhelu on maksuton)
asiakaspalvelu@mash.com
Lue lisää: www.mash.com
Jousto
Jousto
on kotimainen palvelu, jolla asiakas rahoittaa nettiostoksensa nopeasti
ja turvallisesti. Jousto palvelu on tarkoitettu 20–75-vuotiaille
suomalaisille yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa
moitteettomasti. Joustoa voi saada 20-5000 euron ostoksiin. Laskun
asiakas saa halutessaan myös sähköpostiin. Hakiessaan Joustoa asiakas
tunnistautuu ensin millä tahansa suomalaisen pankin
verkkopankkitunnuksilla ja tämän jälkeen täyttää lomakkeelle tietonsa.
Päätöksen ja tiedon lainan myöntämisestä hän saa heti. Tämän jälkeen
asiakas palautuu verkkokauppaan takaisin ja tilaus on käsitelty.
Kun
asiakas maksaa Joustolla ja valitsee maksutavaksi Jousto Laskun, hän
saa maksuaikaa 14 vuorokautta. Ainoa kulu on laskutuspalkkio 4,90
€/lasku. Kertaostos Jousto Laskulla on maksimissaan 1 000 €.
Asiakas
voi maksaa myös erissä Jousto Osamaksulla 1–24 kuukauden
takaisinmaksuajalla. Laskutuspalkkio on 4,90 €/lasku ja kuukausittainen
nimelliskorko 2,42 %. Kertaostos Jousto Osamaksulla on maksimissaan 5000
€.
Lue lisää Joustosta: jousto.com.
Collector Lasku ja Osamaksu
Tarjoamme mahdollisuuden maksaa laskulla tai osamaksulla yhteistyössä Collector Bank AB:n kanssa.
Kun
asiakas valitsee maksutavaksi lasku- ja osamaksuvaihtoehdon, hän saa
automaattisesti korotonta maksuaikaa seuraavan kuukauden viimeiseen
päivään asti. Asiakas voi maksaa koko summan kerralla tai jakaa maksun
pienempiin eriin eriin solmimalla Collector Bankin kanssa tililuottoa
koskevan sopimuksen. Laskut erääntyvät joka kuukauden viimeinen päivä,
joten asiakkaalla voi olla jopa 60 päivää aikaa maksaa laskunsa. Laskuun
lisätään 2,95 euron laskutusmaksu.
Laskulla tai osamaksulla on
mahdollista maksaa tuotteita 5 000 eurolla ja takaisinmaksuaika on 36 kk.
Nimellinen vuosikorko on 26,4 %.
Laskun saadessaan asiakas voi
valita osamaksun maksamalla kuukauden vähimmäissumman, joka ilmenee
hänen laskustaan, sekä lähettämällä Collector Bankille allekirjoitetun
tililuottosopimuksen laskun eräpäivään mennessä. Luottosopimuksen voi
lähettää joko kirjepostina (Box 11 914, 404 39 Göteborg, Ruotsi) tai
skannattuna sähköpostitse (contactcenter@collectorbank.fi).
Luottosopimus sekä yleiset ehdot ja vakiomuotoiset eurooppalaiset
kuluttajaluottotiedot (SECCI) ovat saatavilla Collector Bankin Omat
Sivut -portaalissa (oma.collector.fi).
Laskulla tai osamaksulla
maksavan asiakkaan tulee olla vähintään 20-vuotias ja teemme
luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä
maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron
muistutusmaksu sekä korkoa 2,2 % kuukaudessa viivästyneeltä ajalta.
Lisätietoja: collector.fi
Collector Yrityslasku
Tarjoamme
myös yrityksille mahdollisuuden maksaa laskulla tai osamaksulla
yhteistyössä Collector Bank AB:n kanssa. Yrityslaskun laskutuslisä on
4,95 €.
Tarkemmat ehdot ovat tarjolla Collectorin sivuilla: collector.se/upload/Partners/Agreements/CHECK/Credit_terms_All_comp_FI.pdf
SveaWebPay Lasku ja Osamaksu
SveaWebPay
(myöhemmin Svea) tarjoaa asiakkaalle mahdollisuuden ostaa ostokset
laskua vastaan 14 päivän maksuajalla. Kun asiakas valitsee vaihtoehdoksi
”maksa laskulla” luottotiedot tarkistetaan henkilötunnusta vastaan.
Ostoksien toimitus tapahtuu osoitteeseen, joka löytyy
väestörekisteristä. Maksuehto on 14 päivää. Viivästyskorko on 7 % +
korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa.
Ostajan tulee olla täyttänyt 18 vuotta.
Asiakkaalla on
mahdollisuus muuttaa lasku tililuotoksi maksamalla laskulla mainittu
minimierä. Ensimmäisen laskun takaa löytyy tililuoton tarkemmat
luottoehdot. Tililuottoasiakkaana voi tehdä ostoksia tiliin Svean
sopimusasiakkailta. Asiakas voi tehdä lisäostoksia aina, kun hänellä on
luottorajaa jäljellä ja hän on maksanut ostokset osissa luottosopimuksen
ehtojen mukaisesti.
Tililuoton voi maksaa milloin tahansa
kokonaan pois ilman lisäkuluja. Mikäli asiakas haluaa hyödyntää tiliään
sopimusaikana myös muihin ostoksiin ja luoton maksuaika on jo valittu
maksimipituiseksi, tulee asiakkaan nostaa kuukausittaista lyhennyserää.
Vastaavasti, mikäli maksuaikaa halutaan pidentää, voidaan pienentää
kuukausittaista lyhennyserää.
SveaWebpay tarjoaa asiakkaalle
mahdollisuuden maksaa ostokset osissa. Tämä on mahdollista, kun asiakas
hyväksyy luotonmyöntökriteerit ja täyttää henkilötunnuksensa kassalla.
Hän saa kotiinsa osamaksusopimuksen (2 kappaletta) joista tulee
allekirjoittaa toinen ja palauttaa se Svealle. Samalla asiakas saa myös
osamaksun tarkemmat ehdot, jotka hän allekirjoituksellaan hyväksyy.
Luottoajan
asiakas voi valita itselleen parhaiten sopivaksi. Luotto tulee hoitaa
sovitun ajan kuluessa. Se edellyttää, että asiakas maksaa vähintään
sovitun summan kuukausittain. Luonnollisesti voidaan maksaa myös koko
luoton pois kerralla ilman kuluja käyttämättömältä luottoajalta.
Mikäli
maksut jäävät maksamatta, eikä Svea ole saanut yhteydenottoa maksun
hoitamisesta, siirrämme saatavat perittäviksi kuluttajansuojalain
ehtojen mukaisesti. Lisätietoja ehdoista ja palvelusta saa
asiakaspalvelustamme. Lisätietoja etämyynnistä ja internetissä
tapahtuvasta kaupankäynnistä saa kuluttajaviraston sivuilta
kuluttajavirasto.fi tai tililuottosopimuksestamme, jonka löydätte
sveawebpay.fi. Svea noudattaa myös henkilötietosuojalakia. Luottoon
liittyen voi aina ottaa yhteyttä Svean asiakaspalveluun numeroon 09 4242
3092 tai asiakasinfo@svea.fi
Yhteystiedot:
Svea WebPay/ Svea Ekonomi Ab, filial i Finland Atomitie 2 C
00370 Helsinki
Puhelin: 09 4242 3092
Verkkomaksu
Verkkomaksu maksuvaihtoehtona tarjotaan yhteistyössä Checkoutin kanssa.
Haluamme
huomauttaa, että tilauksen kokonaisarvo veloitetaan tililtäsi
seuraavien päivien aikana niissäkin tapauksissa joissa koko tilausta ei
voida toimittaa heti.
Pidätämme oikeuden olla käsittelemättä
verkkomaksulla maksettuja tilauksia mikäli näemme sen aiheelliseksi.
Mikäli näin käy, summa palautetaan tilille ja tilaus poistetaan.
ALV
Arvonlisävero 0 %.
Toimitustavat
Tuotteiden toimituksesta vastaa Posti.
Toimitusajat
RUK-kaupalla on varasto Haminassa ja meillä on normaalisti koko
valikoimamme varastossa. Kaikki tilaukset, jotka tehdään ennen klo 14.00 arkipäivänä, pakataan 1-2 seuraavan arkipäivän aikana. Huomioi, että kuljetusyhtiö jakaa
lähetykset vain arkipäivisin - ei lauantaisin, sunnuntaisin eikä
pyhäpäivinä.
RUK-kauppa ei vastaa mahdollisista kuljettajan tai toimittajien aiheuttamista viivästyksistä.
Eikö
tuote vastannut odotuksiasi? Otathan aina ensin yhteyttä sähköpostilla ruk-kauppa@kannike.fi, jos haluat palauttaa tuotteen. Käytämme 14
vuorokauden avointa osto- ja vaihto-oikeutta. Tämä tarkoittaa
käytännössä sitä, että jos kadut tekemääsi tilausta, voit lähettää sen
meille takaisin vaihtaaksesi sen toiseen tai saadaksesi rahat takaisin.
Palautusoikeus edellyttää, että tuote on ehjä, alkuperäisessä
pakkauksessa ja edelleen myyntikuntoinen. Rahat palautetaan 14
vuorokauden kuluessa. Palautus-/vaihto-oikeus EI koske alusvaatteita
eikä mittaan leikattuja tuotteita, sillä tuotteita ei voi luonteensa
takia palauttaa.
Muistathan, että sinä olet asiakkaana vastuussa
siitä, että palautuksesi tulee perille meille. Lähetä tuote samassa
paketissa tai ota siitä ainakin alkuperäinen lähetyslomake. Joissain
tapauksissa palautuksen vastaanottamisessa ja käsittelyssä voi kestää
jopa 15 päivää.
MAKSAAKO TUOTTEIDEN PALAUTTAMINEN?
Asiakas vastaa itse palautuksista aiheutuvista posti- ja muista mahdollisista maksuista.
OLEN PALAUTTANUT TUOTTEEN, MILLOIN SAAN VAIHTOTUOTTEEN TAI HYVITYKSEN?
Vaihtotuote
toimitetaan heti, kun palauttamasi tuote on saapunut meille. Hyvitys
maksetaan käyttämääsi maksutapaan, viimeistään 10 vrk kuluessa
palautuksen saapumisesta.
NOUTAMATON PAKETTI
Noutamaton tilaus ei ole palautus. Noutamattomasta tilauksesta perimme 20 € käsittelymaksun.
Mikäli
olet eri mieltä palautusehtojen tulkinnasta tilauksesi kohdalla,
pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä asiakaspalveluumme. Pyrimme
aina ratkaisemaan riitatilanteet molempia osapuolia tyydyttävällä
tavalla. Mikäli yhteisymmärrykseen ei päästä, on sinulla mahdollisuus
viedä asia kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.
Henkilötietolain
8 §:n mukaisesti henkilötietoja käytetään asiakassuhteen hoitamiseen.
Henkilötietolain 4 luvun mukaisesti henkilötietoja voidaan lisäksi
käyttää markkinoinnin kohdistamista varten sekä mahdollisesti palveluja
ja tuotteita koskevan informaation lähettämiseen. Meillä ei toistaiseksi
ole asiakaskirjettä tai muutakaan sähköpostiviestien lähetystä
asiakkaille.
Toimitusaika
Postitamme tuotteita yleensä tiistaisin ja torstaisin (joissakin tapauksissa, esimerkiksi juhlatapahtumiin liittyen, jokaisena arkipäivänä). Toimitus asiakkaalle kestää 2-7 arkipäivää maksamisesta.
Toimitustavat: Postin palvelut, Smart Post, nouto Postista tai R-kioskilta sekä
nouto RUK-museolta (aukioloaikoina). Toimituskulut ovat yleensä 6,90 euroa/lähetys. KIrjojen ja painavien esineiden osalta postimaksu (enintään 18,00 euroa) on ilmoitettu erikseen oston yhteydessä. Yli 200 euron tilaukset toimitamme kuluitta.
Vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaalla
on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja
palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia
käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
- asiakas- tai tilausnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
- sähköpostiosoitteesi
- pankkitilinumerosi sekä kopion tilausvahvistuksesta
Palautusosoite:
RUK-museo
Kadettikoulunkatu 6, rakennus 9
49400 Hamina
040-0774409
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli
tilattu tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai
asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa
virheestä välittömästi sähköpostiin:
ruk-kauppa@kannike.fi
Ilmoitus
virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14
päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos kirje tai paketti on
vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio
postiin.
Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa
toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin
voimassa oleviin toimitusehtoihin. Käsittelemme kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Sitoudumme olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.
+++
Kannikkeen RUK-kaupan välittämä tuotevalikoima on laadultaan korkeatasoista ja ilmentää erinomaisesti koulun käyneiden nuorten ja myös kokeneiden miesten ja naisten yhteenkuuluvuutta sekä maanpuolustushenkeä. Hankkimalla itsellesi, läheisillesi tai ystävillesi jonkun tuotteen, tuet samalla asevelvollisten - RUK:n menneiden, nykyisten ja tulevien kurssien arkipäivää sekä RUK-museon kautta perinteiden ylläpitoa ja kehittämistä. Asusteita, muistoesineitä, juhlakirjoja ja kurssikirjoja voit ostaa suoraan myös RUK-museolta.
(katso myös repun ja termosmukin yhteistarjous - vain VIISKYMPPIÄ (50 €)...
Kaikki RUK 100 -juhlapuukot ovat nyt myynnissä - hopeinen "Tuomas" yllättää odotukset kauneudellaan...
Iisakki Järvenpää Osakeyhtiön huikealla ammattitaidolla valmistamissa puukoissa palaamme Reserviupseerikoulun historian alkuvuosiin sekä suomalaiseen 1900-luvun alun maineikkaaseen muotoiluun.
Myynnissä on siis ainutlaatuinen, kiinnostava, ylen näyttävä ja kaikin puolin arvokas kokonaisuus - "Heikki", "Viljo" ja "Tuomas" ovat nyt RUK-kaupan asiakkaiden saatavilla... klikkaa tästä ja tutustu!
+++